Fascination About سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

حداقل عیار طلای آب شده ۷۵۰ است. اما شمش طلا به طلایی با عیار حداقل ۹۹۰ می‌گویند.

سکه نسبت به طلای آبشده این مزیت را دارد که می‌تواند به عنوان هدیه مورد استفاده قرار گیرد.

در ابتدا باید هدفتان از خرید طلا را تعیین کنید. به‌طور مثال، اگر قصد پس‌انداز دارید خرید طلای آبشده به‌دلیل نداشتن اجرت و مالیات انتخاب بهتری محسوب می‌شود. اما اگر می‌خواهید علاوه‌بر پس‌انداز، از طلا به‌عنوان زیورآلات نیز استفاده کنید، شاید طلای دست دوم گزینه بهتری باشد.

جالب است بدانید که برخلاف ارزش کلکسیونی آن، هرچه سال ضرب سکه پایین‌تر باشد، قیمت آن کمتر است. اکثر افراد به دنبال سکه‌هایی با سال ضرب جدیدتر هستند و همین تقاضای زیاد سبب شده قیمت سکه‌های جدید بیشتر از سکه‌های قدیمی باشد.

به عقیده‌ی بسیاری از سرمایه‌گذاران، سکه تمام طرح جدید (امامی) بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری است؛ چون گرچه سکه‌ی تمام طرح قدیم (بهار آزادی) با سکه‌ی تمام طرح جدید هم‌وزن است، ولی باید برای خرید آن پول بیشتری بپردازید و و معمولاً برای فروش آن هم به مشکل خواهید خورد.

البته اگر به این نتیجه رسیدید که در این بازار سرمایه گذاری کنید، قبل از اقدام باید حتماً نکات خرید سکه طلا را هم بدانید که در این باره در مطلب دیگری مفصلاً توضیح داده‌ایم.

توجه به تاریخ حک شده بر روی سکه جهت جلوگیری از تقلبی بودن

از شمش بیشتر در معاملات تجاری و بین‌المللی استفاده می‌شود: اما طلای click here آب شده در بازار ایران مبادله می‌شود و معامله آن در بازار جهانی رایج نیست.

سکه‌های طلا در بسته‌بندی هولوگرامی و معتبر به بازار عرضه می‌شوند. به همین دلیل امکان تقلب در آن‌ها بسیار کم است و با توجه به اینکه تحت نظارت دولت هستند، اعتبار بالایی دارند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیال راحت‌تری از این روش سرمایه‌گذاری استفاده نمایند.

طلای آب شده و خرید آن هزینه هایی مانند بسته بندی را در پی نخواهد داشت.

قیمت طلا در داخل نیز تابعی از قیمت جهانی طلا و قیمت دلار است. بنابراین هر عاملی که بر این دو اثرگذار باشد، بر قیمت طلای آبشده نیز اثرگذار است.

گروه تخصصی طلا و جواهر داماس با مدیریت آقای جواد میرهادی، یکی از بهترین های اصفهان است و با تکیه بر بیش از دو دهه سابقه در زمینه فروش طلا، خرید و فروش طلای آبشده، طراحی و ساخت طلا، توانسته به بهترین شکل، پاسخگوی مشتریان عزیز باشد.

این مورد به سرمایه‌گذار اطمینان می‌دهد که بر روی یک محصول مطمئن سرمایه‌گذاری کرده است.

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Report this wiki page